wtorek, 14 lipca 2009

Wpis do albumu "Kiedy byłem mały...."

Jakiś czas temu zrobiłam wpis do wędrujacego albumu Joli "Kiedy byłem mały..." Jola pozostawiła nam do dyspozycji zdjęcia swojego synka, które były umieszczone w zamkniętych kopertach. Zdecydowałam się na zestaw nr 6 i trafiłam na zdjęcia z wakacji nad morzem. Dodatkowym utrudnieniem była stylistyka albumu, która miała być utrzymana w starociowym klimacie. Pomimo, że styl starociowy nie jest mi obcy, to mimo wszystko było to trudne zadanie - ale jak wyzwanie to wyzwanie :) :)

W mojej interpretacji chciałam uchwycić ruch i dynamikę - bo przecież dzieci nad morzem ciągle biegają, bawią się w wodzie, przesypują piasek, robią papki błotne, szukają muszelek, brusztynków itd. Mam nadzieję, że udało mi się choc troszkę - w każdym razie starałam się :)
A oto efekt moich zmagań z tematem:











Materiały:
błękitny i beżowy papier z serii "Story of us" Premium Scrapbook Kit, karton w muszelki, kalka techniczna, kilka perełek, złotych koralików i guziczków z babcinej szuflady :) tuszowania i stemplowania distress ink "feded jeans" "tea dye" i "vintage photo",farbka distress crackle paint "antique linien" odrobina brokatu no i oczywicie embossing na ciepło z użyciem białego pudru.

4 komentarze:

Jolinek pisze...

wpatruję się urzeczona od kilkunastu minut w Twój wpis i będę jeszcze pewnie baardzo długo trwać w stanie permanentnej szczęśliwości:) pięknie udało Ci się uchwycić morski klimat, {ta łódka!!!!:)}po prostu już odliczam dni kiedy będę mogła to wszystko osobiście zmacać:P

gooseberry pisze...

piękny wpis...

Rachel pisze...

super!!:)

Kayla pisze...

Bardzo mi sie podoba, szczególnie ta łódeczka, super!