sobota, 6 grudnia 2008

Mikołajkowa wymiana cz I

Na forum scrappassion wzięłam udział w wymianie mikołajkowej. Prezenciki otrzymałam od Annqaa oraz Carrantuohill. Dziękuję moim Mikołajom za uroczą zabawę - było mi miło, że mogłam wziąć udział w wymianie.
A oto upominki. od Annqaa otrzymałam sowi kalendarzyk, (fajnie, że jest mały - idealny do mojego scrapowego kącika) , karteczkę i klamerkę na ważne sprawy

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

natomiast od Carrantuohill otrzymałam urocze pudełko pelne skarbów byly tam kolczyki, które baaardzo przypadły mi do gustu i troche scrapowych gadżetów (kwiatki, tasiemki i bombeczki, które będa idealnie pasowały do mojej choinki bo jest na niej zawsze sporo bombek w tym kolorze)

darmowy hosting obrazków

i same kolczyki :)

darmowy hosting obrazków

wkrótce pokażę co Annqaa oraz Carrantuohill dostał od berberisowego mikołaja :) ;)

Brak komentarzy: