poniedziałek, 22 grudnia 2008

zaległe "7 prawd"

Mamajudo oraz Aneciacom wyzwaly mnie do napisania 7 prawd o sobie.
oto one:
1. to co robię stram się wykonywać rzetelnie i dobrze, obojętnie czy jest to kartka, album czy też codzienne czynnosci tjk sprzątanie lub gotowanie.
2. Uwielbiam zieloną herbatę {oczywiscie bez cukru :)))} i czekoladę mleczną z orzechami - ku zdziwieniu częsci moich najbliższych nie znoszę gorzkiej czekolady i rzadko piję kawę - tak już mam :)
3. Lubię niespodzianki - zarówno otrzymywać jak i sprawiać innym.
4. Bardziej jestem realistką niż marzycielką - choć nie brakuje mi fantazji :))
5. Uwielbiam kino
6. Czasem jestem za bardzo krytyczna i wymagająca wobec siebie
7. Idealnym miejscem na wakacje dla mnie jest takie miejsce, gdzie góry spotykają się z morzem :)) gdzie po wędrówce na szlaku można zrelaksować się na plaży - byłam w takim miejscu w Chorwacji i bylo cudownie i chcę tak jeszcze raz :)))

Kolejnych osób nie będę nominować, bo już chyba wszyscy brali udział w tej zabawie :)

Brak komentarzy: