wtorek, 28 lipca 2009

Wyniki losowania. "Krople rosy trafią do ....."

A oto przebieg losowania, w którym obowiązkowo uczestniczyli moi synkowie. ATC "Krople rosy" trafi do osoby którą wylosował mój pierworodny - Sebastianek:





UWAGA: ATC "Krople rosy" trafi do:



Przyznam, że niespodziewałam się iż znajdzie się tyle osób chętnych na "Krople rosy" dlatego postanowiałam nagrodzić ATC niespodzianką jeszcze jedną osobę. I Tu pozwoliłam wykazać się w roli "losowacza" mojemu drugiemu synkowi Mateuszkowi:



ATC niespodziankę otrzyma:



Monikęjacka i Izabellę proszę o adres na maila berberis@wp.pl lub pm na forum scrapassion.

A pozostałym osobom dziękuję za odwiedziny i uczestnictwo w zabawie. Bądżcie czujni, bo wkrótce będzie kolejna zabawa :) :)
Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

monikajacka pisze...

dziękuje ,dziękuję
wiesz,wiedziałam,że mi się uda,nawet taki sen miałam więc cieszę się tym bardziej
całuski i Izabelli tez gratuluję

OriBella pisze...

Och, masz ci los, wakacje i czas się nie liczy, a tu taka niespodzianka, mało jej nie przegapiłam. Ależ się cieszę:)))I dziękuję bardzo:)))) I gratuluję Monicejacka:))) I chłopakom Twoim za szczęśliwy los dla mnie:)))