środa, 30 września 2009

Wymiana pudełkowa

Na wymianę pudełkową z Rachel zrobiłam takie oto pudełko: jest ono niewielkich rozmiarów ok 9,5cm x 9,5 cm, starałam się aby było kobiece i mogło służyć do przechowywania drobnych bibelotów lub biżuterii, itp.





Do pudełka schowałam mały notesik - scrapuszko, w tonacji pasującej do pudełeczka. Jest to moje pierwsze scrapuszko - ale czuję, że nie ostatnie :) :)





Do kompletu powstał również karnecik, który został schowany w pudełeczku :) :) Zdjęcie karnecika trochę ciemne, bo było robione w nocy :) :)



Z Julką wymieniłam się również ATC, ale o tym będzie w kolejnej notce :) :)

Materiały:
beżowy i bordowy papier, papier z serii "Raspberry Champagne" Papermanii, kwiatki prima, tuszowania distress ink "vintage photo", i dwie moje zdobycze dziurkaczowe :) listek i szlaczek z kółeczkami {które uwielbiam :)}

12 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Berberis, ale zrobiłaś wjazd na bloga z wakacji!
Komplet super, stylowy, z klimatem. Piękny!
:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

oj baaardzo, baaardzo!!!
kobiecy, klimatyczny ..
śliczny jest !!!

Ludkasz pisze...

piękny komplecik:-)

Joanx pisze...

Niesamowity komplecik! :)

Jolinek pisze...

piękne !!! mega kobiece !!! obiekt mojego pożądania;)

Rachel pisze...

ha ha ha...jest mój1!!:0) i przeogromnie sie z tego cieszę...:):):) jeszcze raz dziękuję!!!:)

Elazdaleka pisze...

Cudownosci !

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudny komplecik!!!
Szczerze zazdraszczam obdarowanej :)

Dorota pisze...

Piękny komplecik! Bardzo kobiecy i z klimatem :) Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam ciepluko!

coco.nut pisze...

bardzo przyjemny komplecik!!!

K.C. pisze...

Śliczny komplet :) Misterne wykonanie, śliczne kolorki :)
W pełni podzielam scrapuszkową fascynację :)

Unknown pisze...

Śliczne pudełko