sobota, 14 listopada 2009

Moje miejsce mój czas - wpis do albumu

Wpis do albumu Gai "moje miejsce, mój czas " - to już ostatni wpis, który miałam zrobić w edycji "poznańskich wędrowników". Tak jakoś naszło mnie na połączenie papieru z serii"oblicza barw" z bordo oraz z embossingiem na ciepło, no i nie mogło zabraknąć i tu ukrytych tagów z osobistymi zapiskami :)
Oto moje zmagania:







Teraz będę wyczekiwać powrotu mojego wędrowniczka......

No i pora chyba zapisać się na jakąś nową wymianę - bo bardzo polubiłam zmagania z różnymi tematami.... zmaganiami z tymi tematami, które nie zawsze były proste..... poza tym każdy wpis dawał mi dużo radości i świetnie się przy tym bawiłam.....

buziaki
Berberis

6 komentarzy:

Jolinek pisze...

ciepły i bardzo osobisty wpis, a maluszki są do schrupania:)))

Joanna Oborska pisze...

Fajnie to wszystko wymyśliłaś - zegar, napisy, cyrkonie obok Ciebie i kolory. Śliczny wpis :)

Ludkasz pisze...

Świetny wpis, zapraszam po wyróżnienie:)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

świetny wpis!!!
ekstra Ci to lubienie wychodzi :)))!!!

Joanx pisze...

Świetnie skomponowany! Super wyszło :D

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny ognisty wpis!!!
:D