środa, 11 sierpnia 2010

kreatywne czytanie

wg wytycznych zawartych w słoiku, które były następujące:

1. zdejmij z półek 5 przypadkowo wybranych książek.
2. z pierwszej wybierz pierwsze zdanie
3. z drugiej - ostatnie zdanie na stronie 50.
4. z trzeciej - drugie zdanie na stronie 100.
5. z czwartej - przedostatnie zdanie na stronie 101.
6. z piątej - ostatnie zdanie książki.
7. złóż je razem w paragraf i...
8. powstałą historyjkę wykorzystaj do pisania, malowania, kolażowania, scrapowania, etc. etc.


powstał kolaż o Vladimirze.

ale zacznę od początku - najpierw zdjęłam 5 książek - zupełnie przypadkowo



oto tytuły, które wybrałam:



a z nich powstał składaczek, którego głównym bohaterem stał się Vladimir :) :)



1. "Jakże rad jestem, że wyjechałem" J.W. Goethe " Cierpienia młodego Wertera"



2. "Praktyczny jestem i w domu mogę sie przydać" S. Mrożek " opowiadania"
3. "Sądzę,że nie jestem tchórzem - przynajmniej na ogół" A. Camus "Dżuma"



4. " Vladimir grzebie w kieszeniach znajdując tylko rzepy, wreszcie wyciąga rzodkiewkę i podaje ją Estragonowi, który przygląda się jej , po czym krzywi się ze wstrętem." S.Beckett " Czekając na Godota"



5. "Nigdy nie byles w łóżku z mistrzynią jogi, prawda?" D.Brown "Anioły i demony"



kilka fotek na składaczek.








świetnie wyzwanie i świetna zabawa!!!
pozdrawiam serdecznie
Berberis

6 komentarzy:

Guriana pisze...

kapitalna historyjka Ci wyszła:)))
i świetny pomysł ze składaczkiem:)))

Dunia pisze...

Świetna praca!!! Bardzo twórcza.

druga szesnaście pisze...

rewelacyjnie wyszło!
kolaż w perfekcyjnym wydaniu.
i wielce się pochichrałam z mistrzyni jogi.
chociaż właściwie każda strona delicje. :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

rewelacja!
to Ci historyjka:))))

coco.nut pisze...

super historyjka, fantastycznie zobrazowana!!!

abaszka pisze...

ciekawa zabawa a rezultat przepiękny!!