niedziela, 5 września 2010

kolejne ATC- MM i Sztuka

na wymianę na portalu polski scrapuja na temat "Marylin Monroe", przygotowałam takie oto ATC:

ATC poleciało do Caro78

Z kolei na kolejne środowe wyzwanie ATC pt "sztuka" powstało ATC z cytatem

Prawdziwa sztuka to taka, która powstaje dzięki potrzebie tworzenia"
A. Einstein


To ATC z kolei stanowi cząstkę pewnego pudełka, które przygotowałam na poznańska wymianę alfabetyczną - ale o tym będzie więcej w kolejnym poście :) :)

pozdrawiam serdecznie
Berberis

4 komentarze:

Guriana pisze...

widziałam te cudne ateciaki wczoraj na żywo...świetne!!:))

coco.nut pisze...

super te ateciaki!!!

ps. zapraszam do zabawy - szczegóły u mnie na blogu :)

Joanna Oborska pisze...

Mądry chłop z tego einsteina był;)
Ten z MM jest powalająco piekny!

Ludkasz pisze...

świetne są, jestem pod wrażeniem:)