niedziela, 12 września 2010

Lubię


Jakiś czas temu Coco Nut oraz Cookie zaprosiły mnie do zabawy "Lubię"

Chciałam całość przedstawić fotograficznie, ale ostatnio jestem bardzo zabiegana wiec będzie tylko częściowo :) :) To co lubię się zmienia, tak samo jak ja :) :) Czas powoduje, że to co lubiałam kiedyś... dziś już niekoniecznie i odwrotnie to czego nie znosiłam dawniej, dziś nawet toleruję - ba nawet lubię :) :) Kilka rzeczy się niezmieniło. Oto 10 rzeczy, które aktualnie lubię:

1. Zwiedzać - zawsze lubiłam, poznawanie nowych miejsc, historii, zabytków, kultury i architektury zawsze sprawia mi dużo radości :)
2. Wino - wciąż odkrywam nowe smaki, głownie dzięki mojej połówce :)

3. Zachody słońca, które wprawiają mnie w bardzo romantyczny nastrój.


4. Rejsy statkiem - mimo, że nie przepadam za wodą z racji, że kiepsko plywam - uwielbiam wakacyjne rejsy, mimo iż niekiedy bywają oklepane, trasa wycieczki wydaje się banalna - ale lubie czuć promienie słoneczne i lekka bryzę na twarzy. Nawet wyprawa "Gargamelem" w głąb Bałtyku jest niesamowitym przeżyciem :)

5. Herbatę - jestem typową herbaciarą, kawę pijam bardzo sporadycznie - w ciągu roku mogłabym policzyć ilość wypitych kaw na placach jednej ręki. Lubie różne gatunki herbat, zwykłą, erl grey, zieloną białą, ziołowe - tu się nie ograniczam. Wszystkie herbaty pijam bez cukru.

6. Góry - kocham góry i tak naprawdę gdy tylko je zobaczę odpoczywam. W górach potrafię naładować baterie, powalczyć ze swoimi słabościami, widoki zawsze rekompensują mi trud i zmęczenie. Zwięczeniem marzeń są miejsca gdzie góry spotykają się z morzem :) Raz byłam w takim miejscu - to Paklenica w Chorwacji.

7. Pstrykać. Lubię robić zdjęcia - głównie moim synkom oraz podczas wakacji - wtedy biegam głównie z aparatem :) i pstrykam, pstrykam....



8. Tworzyć - robić kartki, ATC itp. Sprawia mi to wiele radości a poza tym działa na mnie odprężająco :)

9. Kwiaty i rośliny kwitnące - uwielbiam wiosnę i wczesne lato kiedy wszystko kwitnie.

10. Czytać książki - kiedyś czytałam sporo, teraz mniej - ale zawsze staram się znaleźć choć odrobinę czasu by poobcować z literaturą.

Nie będę typowała kolejnych osób do tej zabawy - bo mam wrażenie, że już wszyscy w niej uczestniczyli :)

pozdrawiam serdecznie
i życzę miłego niedzielnego popołudnia
Berberis

Brak komentarzy: