wtorek, 17 kwietnia 2012

Podsumowanie 15 dni fotograficznie

Udało, się przez 15 dni bawiłam się wg wytycznych Uli, chwilami nie było łatwo szczególnie gdy po pracy brakowało pomysłu i sił do twórczej zabawy - ale udało się. Jedne zdjęcia lepsze inne trochę gorsze - ale cieszę się, że wytrwałam i że systematycznie pstrykałam te fotki, mimo że mężuś patrzył czasem sceptycznie na moje wyczyny i wygibasy  z aparatem :)
Oto pozostałe zdjęcia:
dzień dziesiąty: napis na dłoni:

dzień jedenasty: na czarno biało:

dzień dwunasty: światło.... 

dzień trzynasty: przy pracy kreatywnej..... tło do scrapa - a scrapa pokażę wkrótce :)

dzień czternasty - cytat.....
i dzień piętnasty: niedzielny poranek.... u mnie w niedzielne poranki króluje ZUMMBA :)))

 klikając w linki przeniesiecie się do bloga Uli, gdzie są zebrane zdjęcia pozostałych uczestników wyzwania

pozdrawiam serdecznie
Berberis

3 komentarze:

KOLOROWY ptak pisze...

przede wszystkim, gratuluję wytrwałości :D nie mogę się doczekać zapowiadanego scrapa, tło jest fascynujące!!! najbardziej rozbawił mnie cytat :) muszę sobie gdzieś go zapisać :)

Dunia pisze...

Gratulacje! Udało się :o)
Świetne zdjęcia! Cieszę się, że zamieściłaś je na blogu :o)

Boei pisze...

Cudowne, bardzo pomysłowe zdjęcia! Chłopaków masz super;) Zdjęcie z cytatem mnie zachwyciło- rewelacyjny pomysł i tekst, którego nie znałam:)Buziaczki wysyłam i dobrze się baw w sobotę u Kasi!!