czwartek, 17 maja 2012

Uskrapowany Poznań - prace ze spotkania nr 1

Dziś chciałabym pokazać prace, które stworzyłam na spotkaniu. Menu było bardzo bogate:


Przystawka: Kartka origami - przyznam, że mile zaskoczyła mnie ta kartka :))




Danie Główne: 2 Lo'sy - tutaj udało nam się zrealizować połowę dania :)) Wykonałyśmy jednego LO'sa, poza tym udało mi się przekonać dziewczyny do wykonania scrapa na wyzwanie miesięczne ScrapMap. Oto mój scrap:


Deser: Kartka Exploding Box - udało mi się wykonać sam  korpus, nie dałam rady  go ozdobić na spotkaniu. Zrobiłam to  w domu. Pudełko mogę już pokazać, ponieważ zostało wręczone :) Jako, że był to prezent dla kobiety w środku ukryłam lakier do paznokci :))


pozdrawiam serdecznie
Berberis

4 komentarze:

Alexandra pisze...

Świetne prace powstały :)
A ta karteczka origami bardzo, bardzo ciekawa :D

Ula Jaworska BloomCraft pisze...

To była przyjemność patrzeć jak pracujesz! Prace super, a pomysł na "zapakowanie" lakieru do paznokci warty skopiowania! :)

Barb Słomińska - Mucia pisze...

teeej ja tez chce taki lakier! :)

Agnieszka pisze...

Witaj!
Dziękuję za odwiedziny i komentarzyk. Faktycznie kartka origami na prawdę ciekawa, choć tyle papieru na nią idzie, że aż szkoda trochę - tak to jeszcze ta faza u mnie, że najlepiej to tylko patrzeć i podziwiać papiery, a nie ciąć, szarpać i kleić, bo takie piękne, ale mam nadzieję,że jak już się oparzę to mi przejdzie ;) Bardzo ciekawe LO, takie chłopięce, te kółeczka są powalające, będę musiała je wykorzystać w którejś z moich prac. Exploding box'a jeszcze nigdy nie robiłam, ale chyba powinien mieć trochę większą pokrywkę, żeby lepiej trzymała ścianki, choć pomysł z lakierem świetny ;)