sobota, 1 września 2012

Trochę zmian

wprowadziłam do mojego bloga. Mam nadzieję, że Wam się podoba nowa kolorystyka, układ. Poprzedni disigne już mi się trochę znudził i potrzebowałam trochę odmiany :)) Chętnie poznam Wasze opinie i mam nadzieję, że z chęcią będziecie tu do mnie zaglądać :)

Zachęcam również do polubienia strony na Facebooku, gdzie będziecie mogli śledzić nowinki nie tylko z bloga Berberis tworzy... ale również wszystko to co dzieje się w BerisArt. Nie wszystkie bowiem moje prace, kursy, artykuły pojawiają się tu na blogu, niektóre, te przygotowane na potrzeby sklepiku często nie publikuję na Berberis tworzy... z prostej przyczyny, ponieważ nie  lubię dublować postów. Facebook będzie miejscem, które będzie scalało moją twórczą działalność. Tam będą pojawiały się odnośniki/ linki do obu blogów, które prowadzę oraz inne zupełnie nie związane z blogiem :) Więc jeśli chcesz być na bieżąco to po prostu polub moja stronę na FB. Kliknięcie w obrazek przeniesienie Cię w odpowiednie miejsce :)


pozdrawiam serdecznie
Berberis

Brak komentarzy: