piątek, 26 kwietnia 2013

po prostu LO

Scrap wykonany jako piątkowa inspiracja do wyzwania na portalu Skrapujące Polki. Tym razem gorąco Was zapraszam do udziału w wyzwaniu wg moich wytycznych :)))) Wyzwanie jest złożone, dlatego zachęcam do zajrzenia do wątku by bliżej doczytać zasady i obejrzeć niesamowite prace moich koleżanek z DT. ---->>>>>>> KLIK

A oto mój scrap:

Dodam tylko, że mam już sentyment do zdjęcia, które wykorzystałam do stworzenia tej pracy - bo  po primo, pochodzi z niedawno odbytego spaceru - a był to sympatyczny spacer, i duo - wykonał je jeden z moich 6,5 letnich synków :))) Wydrukowałam je jedynie jako czarno-białe.  To nic, że przy okazji chłopaki popstrykali sporo fotek, bez głów, ze zbliżeniami na części ciała, albo dziur, pniaków itd - wśród nich znalazło się naprawdę kilka świetnych zdjęć :)
A poniżej kilka zbliżeń na moje mediowe szaleństwo :) chlapania i tuszowania :)



pozdrawiam serdecznie
i życzę miłego dnia :)
Berberis

1 komentarz:

Alexandra pisze...

mmmm....te chlapania, ciapania...uwielbiam :))))