niedziela, 11 maja 2014

Mini albumik

Ten albumik powstał po piątkowych warsztatach z Enczą.
Tym razem zmobilizowałam się i postanowiłam skończyć pracę. Jest to druga wersja albumiku, ponieważ ten który wykonywałam podczas warsztatów on line, okazał się mieć zbyt małe przestrzenie na zdjęcia a po za tym taki krzywulec wyszedł, że wylądował w koszu...
Gdy przemyślałam całą koncepcję albumiku, wydrukowałam zdjęcia i wzięłam się do pracy, a że sobota okazała się wolniejsza to mogłam sobie poskrapować :)))). Albumik jest trochę większy niż ten proponowany przez prowadzącą warsztaty i zawiera jedną przekładkę więcej na zdjęcia. świetnie mi się go robiło i z pewnością wkrótce powstanie jeszcze jeden.


pozdrawiam serdecznie
Berberis

2 komentarze:

Encza pisze...

Super albumik!

Ludkasz pisze...

Wow, ale czad:)!!! Piękny:)