sobota, 27 września 2014

Wymiana TYTKAMI na Ogólnopolskim Craft Party

Na Ogólnopolskim Craft Party odbyła się wymiana TYTKAMI.
Nie mogłam się oprzeć wymianie i również przygotowałam tytkę i zakładkę.
Oto zawartość mojej torebki - mam nadzieję, że odbiorcy się spodobała :)

Zakładka:
 bardzo mediowa, robiłam ja kilka dni, aby media mogły porządnie przeschnąć :)


którą jeszcze zapakowałam o tak:)

 
Ponadto do tytki włożyłam trochę scrapowych przydasi:
 

 i całość włożyłam do torebki, która wyglądała tak:

 Natomiast do mnie trafiła TYTKA  przygotowana przez  Craftomanię
która prezentowała się tak:


 znalazłam tam zakładkę z wyszywanymi elementami- cudna, 
urocze tagi, które na pewno wykorzystam do jakiegoś scrapowego projektu, 
tasiemki i woreczek z drobiazgami :))

Bardzo dziękuję za wymianę!!!
Zawsze jest to bardzo emocjonujące :))

pozdrawiam serdecznie
Berberis

Brak komentarzy: