czwartek, 16 grudnia 2010

świąteczne spotkanie i prezenty

W zeszłą sobotę odbyło się świąteczne spotkanie wielkopolskich krafterek :) :)
Sprawozdanie ze spotkania można przeczytać na naszym blogu -> KGMiP oraz u Guriany, a gościła nas Gatto pazzo.
Jak co roku odbyła się wymiana upominków - tym razem wykonałam prezencik dla Guriany.
Jako, że jestem na etapie robienia wianków - powstał stroiczek w takiej oto tonacji.



odatkowo powstała jeszcze kartka z życzeniami:
A całość prezentowała się tak:

Dla mnie z kolei niespodziankę przygotowywała Michelle, a cudeńka które otrzymałam możecie obejrzeć na jej blogu :) :)
Dziękuję za prezenty i za mile spędzony czas

pozdrawiam serdecznie
Berberis

1 komentarz:

Bewix - Bea pisze...

...sliczny jest ten biały wianuszek, najbardziej mnie zauroczył :-)